Купальники з автомата

Вендінговий бізнес плавно перетікає у всі сфери життя. Не обійшли ці автомати і туристичний напрямок. Гасло «Дорога ложка до обіду» обрали для себе засновники американської компанії Quiksilver і взялися за встановлення вендінгових апаратів в найпопулярніших готелях і готельних комплексах Лос-Анджелеса, Нью-Йорка, Майамі та інших великих мегаполісів.

Проект цікавий тим, що через систему вендингу продаються популярні сезонні товари, а саме купальники і плавки. Туристи, заселившиеся в готель, мають можливість придбати купальні костюми для басейнів і морських пляжів просто «не відходячи від каси».

Цікаво, що всі моделі купальників і плавок — дизайнерські. Розробляються вони для кожного готельного комплексу індивідуально. В асортименті вендингового обладнання є вироби як класичного, так і нестандартного формату.

Автомати встановлюються безпосередньо біля купальних зон. Відтепер туристи, які хочуть поплавати в басейні, мають можливість придбати зручні і комфортні предмети гардероба в крокової доступності. Купальник для жінок коштує 85 доларів, а плавки для чоловіків — 75 доларів. Практика показала, що навіть досить висока вартість не відлякує охочих обзавестися купальним ексклюзивом. Можна припустити, що подібний бізнес матиме успіх і у вітчизняних курортних містах.

Share your thoughts