Коротко про неїстівної їжі

Напевно вам знайома ситуація, коли, прийшовши в ресторан або кафе, ви довго не можете визначитися із замовленням просто тому, що навіть не знаєте, що представляє собою те або інше блюдо. Рішення даної проблеми вже давно знайшли заповзятливі японці, які виставляють на вітрини кафе майстерно зроблені муляжі суші, ролів і локшини. До речі, перший з них був виготовлений рівне 1 століття тому.

З допомогою таких реплік японці вирішили відразу дві проблеми — дали людям уявлення про те, як виглядає те або інше блюдо, щоб полегшити процес вибору, а також фактично розробили унікальний маркетинговий хід.

Адже муляж страви відрізняється від цього хіба що запахом. У підсумку клієнт дивиться на апетитний муляж, і у нього розгорається просто звірячий апетит. До речі, проблему з запахами вже теж частково вирішили. Наприклад, муляж локшини зі спеціями дуже апетитно пахне справжніми приправами.

До речі, подібна продукція користується великим попитом і як сувенірна. Обивателі з задоволенням купують її для себе і в якості подарунка для своїх близьких. Найчастіше пластиковий рол коштує в рази дорожче сьогодення. Так що дану індустрію можна вважати ще й досить прибутковою.

Share your thoughts