Консьєрж-агентство: бізнес-ідея у сфері сервісу, іноземні

Якщо при слові «консьєрж» ви уявили собі стареньку, яка вдень і вночі невтомно охороняє вхід в під’їзд і пильно стежить за кожним вхідним і вихідним, приготуйтеся забути про звичний асоціації. Консьєрж-агентство не має нічого спільного з бабусями в парадній.

Так що ж означає слово «консьєрж» в даному контексті? У західній практиці консьєрж — це людина, яка відповідає за виконання особистих доручень свого начальника або важливих гостей, наприклад, в готелі. До речі, цієї діяльності вже не один десяток століть.

Щоб було ще зрозуміліше, просто згадайте фільм «Диявол носить PRADA», уявіть себе на місці головної героїнею з поправкою на те, що у вас не одна начальниця, а сотні різних людей і компаній з різними запитами. Відчуваєте, що блискуче впоралися зі всіма дорученнями? Впевнені, що знайшли підхід до будь-якого замовнику? Тоді консьєрж-агентство як бізнес, безумовно, вам підходить.

Тонкощі бізнесу

Ринок консьєрж-послуг досить вузький, відкрити своє агентство можна далеко не скрізь. Цільова аудиторія — люди і компанії, яким простіше викласти кругленьку суму за виконання свого бажання, ніж робити все самому.

Молчанова Катерина

LIVA FAMILY

Тому слід орієнтуватися в першу чергу на забезпечених людей і великі компанії. Якщо у вашому місті немає ні тих, ні інших, краще пошукати іншу ідею для бізнесу. Консьєрж-агентство як бізнес підійде скоріше для великого міста, а не для маленького.

Серед замовлень, які надходять в консьєрж-агентства, зустрічаються як цілком стандартні побажання (помити вікна, підібрати няню або домробітницю), так і незвичайні.

Серед послуг, які надає LIVA FAMILY, клінінг, підбір домашнього персоналу, виконання різних побутових і бізнес-доручень, послуги в області елітної нерухомості (продаж, оренда, купівля). Зустрічаються і різнопланові запити, які часом нам навіть не приходять в голову. Але людям, тим не менше, потрібно їх вирішувати.

Те, який спектр послуг буде надавати ваше агентство, залежить від двох факторів: частоти надходження певних замовлень і вашої компетентності в тих чи інших питаннях. Останнє дуже важливо, оскільки від цього безпосередньо залежить якість виконання замовлення. Навіть у тому випадку, якщо всю роботу будуть робити ваші партнери або підрядники, їх потрібно контролювати.

Робота в консьєрж-послуги вимагає великої зібраності і терпіння. Не завжди можливо швидко виконати доручення. В нашій практиці є і такі замовлення, на виконання яких ідуть роки.

Найважливіша умова роботи в цій сфері — дотримання конфіденційності.

Вміння зберігати секрети клієнти цінують як ніщо інше. Це накладає певний відбиток на сам бізнес. Зокрема, консьєрж-агентства не рекламуються відкрито, а головним каналом для просування послуг є «сарафанне радіо».

Як почати?

В принципі, бізнес у сфері консьєрж-послуг не вимагає якихось особливих вузькоспеціалізованих знань. Щоб виконувати запити, не потрібно бути ні інженером, ні моряком. Набагато важливіше для керівника консьєрж-агентства комунікативні навички.

Молчанова Катерина

LIVA FAMILY

Вміння спілкуватися, вибудовування відносин з людьми — основа успіху тут, та й взагалі скрізь. У людини, яка приходить у цей бізнес, повинна бути чудова репутація.

Крім того, для початку бізнесу потрібна сформована та випробувана часом база контактів, яка допоможе на перших порах, дасть відчути якусь впевненість. Я маю на увазі контакти тих людей, які можуть допомогти з виконанням якогось запиту, порекомендувати ваше агентство.

Створення консьєрж-агентства, як правило, вимагає досить великих інвестицій. Однак, у мене виникла певна заминка з пошуком інвестицій, і я вирішила починати роботу на власні ресурси. У підсумку, на перших порах було витрачено близько 100 тис. рублів на оформлення юрособи, створення сайту візитки, телефон, відрядження і так далі. Одним словом, відкрити консьєрж-агентство з невеликими вкладеннями цілком можливо, головне мати потрібні контакти, бажання і віри в свою справу.

Найбільших вкладень у таких проектах вимагає створення колл-центру, який буде приймати і обробляти запити, «приводити» клієнтів та укладати контракти. Відповідно, потрібні гроші на створення інфраструктури, оплату праці багатьох працівників, якісний сервіс.

Але з початку можна обійтися і без колл-центру, якщо є телефон і команда з 3-4 однодумців. З таким багажем вже можна починати виконувати запити. Надання стандартних послуг на зразок миття вікон можна передати субпідрядникам. Спробуйте попрацювати з кількома компаніями, виберіть найбільш оптимальні варіанти співпраці для вас.

Молчанова Катерина

LIVA FAMILY

Спробуйте різні варіанти роботи, і тоді буде видно, на що дійсно є сенс витрачати гроші, а на що — ні, в якій області надавати консьєрж-сервіс, а від якоїсь сфери необхідно відмовитися.

Цікавий момент в цій справі — ціноутворення. На стандартні запити ми не підвищуємо ціни. Наприклад, за миття вікон ми призначаємо ту ж ціну, що і компанія-підрядник, яка буде виконувати роботу. Вона просто платить нам певну комісію за передачу клієнта.

А ось з унікальними запитами все набагато складніше. Тут ціну доводиться призначати самостійно, виходячи зі складності виконання завдання, затрат часу і ресурсів.

Share your thoughts