Комісійний магазин

У наш кризовий час особливо актуальною і вигідною бізнес-ідеєю може стати відкриття комісійного магазину. У період, коли дорогі бутіки все більше втрачають клієнтів, комісійні магазини продовжують успішно існувати і тільки нарощують свої доходи.

Для реалізації проекту не потрібно великого стартового капіталу. Адже комісіонка — це свого роду посередник між продавцем і покупцем. І за посередництво береться певна плата у вигляді націнки на товар. Ця націнка часто буває досить високою — від 30 до 50%.

Асортимент товарів може бути найрізноманітнішим. Величезною популярністю користуються товари для дітей, предмети гардеробу, взуття, побутова техніка та електроніка, ювелірні прикраси і навіть автомобілі і запчастини до них.

Для відкриття магазину немає необхідності шукати дороге приміщення в центрі міста. Таку торгову точку цілком можна розмістити і на околиці, в спальному районі. Головне, щоб поруч не було конкурентів. А розповісти про ваші послуги допоможе хороша реклама і «сарафанне радіо».

Необхідно буде придбати недороге обладнання: полиці, стелажі, касові апарати та інший інвентар. В обов’язковому порядку буде потрібно найняти фахівців-оцінювачів, продавців, касирів, керівника та бухгалтера.

Практика показує, що стартовий капітал для відкриття комісіонки дорівнює, в середньому, 220 000 рублів. При цьому окупляться вкладення при правильному побудові та реалізації бізнес-плану вже через 4-5 місяців (рентабельність оцінюється в 15%).

Share your thoughts