Коктейль з підписки: інноваційні ідеї, іноземні бізнес-ідеї

З недавнього часу в Лос-Анджелесі можна оформити підписку на… алкогольний коктейль. Заплативши 9,99 доларів в місяць, ви зможете кожен вечір отримувати фірмовий напій одного з численних питних закладів американського мегаполісу. Запущений стартап Hooch на основі мобільного додатку. Природно виникає питання: наскільки вигідний проект і що від цього отримують беруть участь в ньому закладу?

Виявилося, що завдяки Hooch, барам вдається економити тисячні суми на традиційній рекламі. Тепер для них найкращою рекламою є вподобаний келих їх фірмового коктейлю, який завжди призводить до них тих, кому він припав до душі. Причому помічено, що клієнти такої оригінальної підписки залишають у вподобаних барах на 30-40 доларів більше, ніж зазвичай.

Така ситуація залучає до співпраці з Hooch все більше лосанджелесских барів і ресторанів. Примітно, що бізнес-ідея привернула вже 2,7 млн доларів інвестицій. У проекті бере участь більше 400 барів і нічних клубів дев’яти міст, у тому числі Нью-Йорка, Лос-Анджелеса, Майамі і Гонконгу. У планах — розширення бізнесу на 35 інших міст США.

Hooch наштовхує на думку про можливість створення аналогічної програми, що рекламує ресторани, що пропонують свої фірмові страви, наприклад, лобіо або плов.

Share your thoughts