Книжковий автомат: бізнес-ідея для начинающи, іноземні, мінімальні вкладення, для жінок

Скажіть, а як би ви поставилися до того, що вам запропонують купити книгу, не тільки не поглянувши на обкладинку, але навіть не знаючи її назву або автора? Так-так, віддати свої кровно зароблені в обмін на такого ось «кота в мішку». А ось канадцям така ідея припала до смаку. Але про все по порядку.

Завзяті книгомани знають, як важко буває вирішити, що б ще такого почитати.

Вибір сьогодні величезний, і, здавалося б, це повинно полегшувати завдання, але на практиці все інакше. На магазинних полицях можна побачити тисячі книг в самих різних жанрах, на обкладинках яких наведено багатообіцяючі анотації та перераховані отримані автором нагороди. Ось тут-то до кнігоманам підкрадається справжній страх.

По-перше, бестселер, який звів з розуму критиків і мільйони читачів, особисто вам завжди може здатися занадто нудним, занадто прісним, занадто жорстоким, занадто зарозумілим. Одним словом, не сподобатися. По-друге, на те, щоб перечитати всі ваші твори, може й цілого життя не вистачити.

В результаті, охоплені сумнівами книголюби можуть годинами стояти біля книжкових полиць, не в змозі вибрати літературу по своєму смаку. Позбавити нерішучих книголюбів від страждань вирішили в одному з магазинів у Торонто. Там було встановлено спеціальний автомат, в якому за фіксовану ціну можна купити «секретну» книжку. Причому можуть попастися може що завгодно: від класичного роману до сучасного детективу. У канадських читачів така новинка викликала певний інтерес. Як знати, можливо російським читачам вона також припаде до смаку? Так чому б не заробити на цьому?

Щоб почати бізнес з продажу «секретних» книг, в першу чергу доведеться обзавестися вендінгових автоматом. З цим, по ідеї, проблем виникнути не повинно: на ринку існують як універсальні торгові автомати, так і спеціалізовані для продажу книг і журналів. Складність лише з тим, що такі автомати «заточені» під те, щоб надавати покупцю свободу вибору, а суть бізнес-ідеї саме в елементі несподіванки. А значить, апарат доведеться доопрацювати.

Друга особливість бізнесу — розміщення.

Потрібно не тільки знайти місця скупчення великої кількості людей, але і «потрапити» в свою цільову аудиторію.

А це означає, що звичним магазинах, торгових центрах, вокзалах і аеропортах потрібно додати місця, де збираються книголюби. Придивіться до книжкових магазинів, бібліотек, Вузів, музейних комплексів, місць проведення конференцій і т. д. Крім того, цілком, що за гарною книгою люди захочуть скоротати час в черзі, в лікарні або на відпочинку.

Одним з важливих умов стане також питання ціноутворення. Продумайте його як слід, адже купувати «секретну» книгу за високою ціною навряд чи хтось захоче. При цьому, якщо ви наповните автомат колекційними виданнями за ціною 200 рублів за штуку, «відбити» вкладення в таке підприємство, швидше за все, не вдасться ніколи.

Share your thoughts