Клуб сайклінгу: бізнес-ідеї для жінок, у сфері сервісу, іноземні

Велотренажер — незмінний супутник більшості тих, що худнуть. Старий, добрий, перевірений, надійний, нудний. Тим, хто не хоче монотонно крутити педалі, але хоче залишатися у формі, не так давно прийшов на допомогу сайклінг, який стає все більш модним спортом.

Якщо ви ринусь до пошуковику з’ясовувати, що ж таке сайклінг, зупиніться. Краще уявіть замість цього ось що: група людей на велотренажерах, не перестаючи крутити педалі, танцює під музику, виконуючи команди тренера. Ну а останній, перебуваючи на своєрідному п’єдесталі, не тільки дає вказівки підняти або опустити руки, але і налаштовує на потрібний лад, пропонуючи забути всі мирські тривоги і переживання. Ось це, загалом-то, і є сайклінг.

Такий незвичайний вид фітнесу, як це часто буває, прийшла до нас з-за океану.

Подейкують, що вперше ідея поєднати танці і велотренажери з’явилася в Новій Зеландії. Правда, тренування виявилися занадто складними і не прижилися в цій зеленій країні.

Зате в 2006 сайклінг відродився в США завдяки компанії SoulCycle, а після перекинувся за океан і здобув певну популярність в Росії. Приміром, у Москві сайклінг-клубів майже стільки ж, що грибів в лісі після дощу. Можливо, такий бізнес виявиться затребуваним і у вашому місті?

Насамперед, щоб відкрити свій клуб, доведеться потурбуватися про оренду відповідного приміщення. У ньому обов’язково повинні бути присутніми роздягальні та душові, туалети, ресепшн і як мінімум один зал для занять. Також важливо, щоб майбутній клуб знаходився в прямій доступності до зупинок громадського транспорту і мав парковку. А значить орендна плата може влетіти вам в копієчку. Хороша новина в тому, що для сайклінг-клубу потрібна набагато менша площа, ніж для стандартного фітнес-клубу.

Наступний крок — придбання тренажерів. Сьогодні на ринку існують різні марки і моделі, які відрізняються і за ціною. Можна замовити тренажери для сайклінгу на їх батьківщині, в США, а можна — в Росії, але при останньому варіанті обійдеться трохи дорожче.

Не варто забувати і про важливість тренерів. При чому вони повинні не просто вміти віддавати команди, але і «заряджати» аудиторію.

Можна спробувати переманити до себе фахівців з звичайних фітнес-клубів або найняти на роботу людей з непрофільної спеціалізацією: танцюристів або гімнастів.

Ну і звичайно, нічого не вийде без хорошої реклами. Кращий канал залучення відвідувачів — сарафанне радіо, але щоб перевірити його ефективність, знадобиться чимало часу. У числі інших перевірених способів контекстна реклама і запрошення на тренування популярних блогерів.

Сайклінг-клуб — непогана бізнес-ідея для великого міста, ринок фітнесу в якому насичений, а публіка досить розпещена і з радістю «клює» на нові і незвичайні пропозиції.

Share your thoughts