Кавовий бізнес

Кава зазвичай асоціюється з холодним порою року, так як є гарячим бадьорить напоєм. Але в сучасному світі, в якому все стандартне може з легкістю перетворитися на нестандартне, кавовий напій прийняла нові форми. Холодний кави — новий тренд, який з’явився завдяки голландцям у 1960-х роках. Колд Брю — це кава, який заварюється в холодній воді. При цьому смак стає м’якше, а підбадьорливий ефект триваліша.

Якщо ви початківець стартапер, то виробництво колд брю в оригінальній упаковці неодмінно стане прибутковим і постійно розвивається, адже сортів кави дуже багато і експерименти ніхто не відміняв. На що слід звернути увагу, так це на спосіб приготування. Колд брю не заварюється за 3 хвилини, а вимагає від 12 до 24 годин. Кислоти, які містять обсмажені кавові зерна, добре розчиняються у гарячій воді, а в холодній воді даний процес протікає проблематично, тому кава стає м’якше і має більш вишуканим смаком.

Для початку вам необхідно: кавові зерна, кофемолка, ємності для кави й паперові фільтри. Обсяги виробництва залежать, звичайно ж, від стартового капіталу. Якщо ви думаєте, що попит на колд брю сезонний, і тільки в теплу пору року даний напій буде затребуваний, то це не так!

Російські підприємці Микита Федоров і Вадим Теклин з компанії REDO Cold Brew Coffee вже знайшли вихід з цієї ситуації за вас. Вони збільшили фортеця концентрату до еспресо, щоб надалі використовувати його як основу для гарячих напоїв.

В Європі холодний кави давно набрав популярність, а от Росія поки не може похвалитися такою різноманітністю продуктів і кількістю точок розповсюдження, тому дерзайте і будуйте свій конкурентоспроможний бренд!

Share your thoughts