Картонні окуляри віртуальної реальності

Історія компанії почалася в травні 2014 року, коли четверо хлопців-друзів заразилися ідеєю скопіювати винахід компанії Google, картонні окуляри віртуальної реальності Google Cardboard, який у свою чергу великий ІТ гігант показав на своїй щорічній виставці IO в травні 2014 року.

Для запуску проекту нам потрібно близько 1 млн рублів. Продаж нашої продукції почалася з Москви, так як це основний ринок збуту. Складанням ми займаємося в нашому місті Іжевськ.

На початковому етапі роботи ми робили все самі, щоб вникнути в процес. Хоч за основу ми взяли розгортку Google Cardboard, але ми розуміли, що її можна доробити і поліпшити. Ми зробили більше 30 прототипів і вважаємо, що зараз наші окуляри максимально зручні для кінцевого споживача — складна конструкція; виріз під окуляри; можливість вставити лінзи більшого діаметра; отвір для доповненої реальності з двох сторін.

Зараз ми орендуємо приміщення, а точніше квартиру. У неї ми привозимо всі необхідні комплектуючі для складання, а саме картонний конструктор, лінзи, клейову контактну стрічку, а також клей і клейові стрижні. Після починається процес складання.

Чому ми вибрали саме цю ідею?

Віртуальна реальність породжує «вау-ефект», який підштовхує клієнта до рішення про покупку.

Як ми просуваємо продукт?

Ми працюємо з Burger King (Казахстан), Yandex, Ford, EMC, Fibrum, Interactive Lab, Швабе, Музеєм Москви та іншими великими компаніями. Ми пропонуємо їм доповнити рекламну кампанію барвистими окулярами для перегляду віртуальної реальності. Ми побудували мережу партнерів, які рекомендують нас як кращих виробників картонних окулярів віртуальної реальності. Так само ми є постійними учасниками великих виставок і конференцій у Москві, Санкт-Петербурзі, Казані, Пермі та Єкатеринбурзі.

Який заробіток?

Маржинальність нашого продукту близько 100%. Собівартість виробництва — 100 рублів, середня ціна продажу — 200 рублів.

Share your thoughts