Кафе і майданчик для маркетингових досліджень

Конкуренція серед закладів громадського харчування в усьому світі настільки висока, що здається, ніби новачкам в цій ніші вже нічого не світить. Але японські креативщики так не вважають. Нещодавно в Токіо з’явилося унікальне кафе, яке миттєво завоювало цільову аудиторію. На базі закладу під назвою Lcafe створений справжній центр маркетингових досліджень.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Суть проекту полягає в наступному: відвідувачам кафе пропонуються безкоштовні пробники самих різних товарів. Натомість клієнт повинен залишити свій відгук про продукцію та супутні рекомендації. В кафе пропонується оцінити і дорогі товари, наприклад, новомодні гаджети. Звичайно, додому їх не можна забрати навіть на час, а ось проводити тестування в рамках Lcafe можна скільки душі завгодно.

Власники кафе розробили цікаву програму лояльності. Клієнт повинен пройти нескладну процедуру реєстрації на сайті закладу і залишити коротку інформацію про себе. За кожен новий відгук, з’явився в профілі, користувач сайту отримує бонусні бали. При черговому відвідуванні Lcafe і замовленні їжі ці бонусні бали можна обміняти на сувенірні монети, створені спеціально для купівлі та тестування нових пробників.

Асортимент продукції в японському кафе дуже широкий. Орієнтований він, в основному, на молодих дівчат. Тут є косметика, парфумерія, напої, продукти харчування та багато іншого. Щоб ідентифікуватися в Lcafe, відвідувачу достатньо продемонструвати і відсканувати спеціальний штрих-код на своєму смартфоні.

Як відомо, можливість щось отримати безкоштовно привертає завжди і всіх. Не дивно, що всього за перший місяць після відкриття кафе на сайті зареєструвалося понад 2000 учасників програми. Сьогодні організатори проекту планують заснувати цілу мережу Lcafe по всій країні.

Share your thoughts