Інтерактивний будівельний паркан

Заробіток на рекламі, не втрачає своєї актуальності. Єдине, що засмучує підприємців-початківців, — це наявність високої конкуренції в рекламному бізнесі. Але засновники нью-йоркської компанії придумали чудовий спосіб обійти суперників. Цільова аудиторія фірми The Science Project — власники торгових точок, яким тільки належить офіційне відкриття. Заповзятливі новатори винайшли чудовий спосіб, що дозволяє бутіках і магазинах здобути популярність ще до того дня, як їх двері відкриються для відвідувачів.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Мова йде, головним чином, про торгових точках, які влаштувалися всередині великих торгово-розважальних центрів. Заходячи в подібний ТЦ, ми нерідко можемо спостерігати дивні ширми і загородження біля деяких відділів і горезвісні вивіски «Незабаром відкриття». Співробітники компанії The Science Project помітили, що подібні банери неефективні, а перегородки навіть відлякують. І після цього їм в голову прийшла ідея встановлювати замість цих ширм особливі інтерактивні парканчики, які насправді представляють собою об’ємні тач-панелі.

Провівши пальцем по інтерактивного щита, відвідувач магазину має можливість отримати вичерпну інформацію про майбутнє торговому відділі. На екрані з’являється асортимент, точна дата відкриття, відомості про бонусних програмах, знижки і т. д. При бажанні можна навіть зробити передзамовлення того або іншого товару через спеціальний мобільний додаток.

Новий рекламний тренд, який в The Science Project вже назвали «Театром рітейлу», стрімко набуває популярності. Можна не сумніватися, що в нашій країні у аналогічного проекту шанувальників буде не менше!

Share your thoughts