Instagram-магазин одягу та взуття

Торгівля через соціальні мережі стрімко набирає обертів. На зміну традиційним «Вконтакте» і «Однокласниках» не так давно прийшов Instagram, який моментально захопив уми і інтереси інтернет-користувачів. Власники інста-сторінок — величезна цільова аудиторія для підприємців-початківців. Організувавши власний Instagram-магазин з брендовим одягом та взуттям, можна побудувати прибутковий бізнес.

Мова йде про продажі предметів гардероба як в роздріб, так і оптом. Переваги такого роду бізнесу перед стандартною стаціонарної торгівлею величезні: немає необхідності орендувати приміщення, відразу закуповувати великі товарні партії, виплачувати заробітну плату працівникам. По суті, все можна робити поодинці. Для реалізації проекту потрібні лише телефон, комп’ютер з виходом в Інтернет і бажання!

Ще одна вагома перевага Instagram-магазину полягає у відсутності необхідності обладнати великий склад продукції. Але при цьому слід чітко продумати логістику. Замовлений клієнтом товар потрібно доставляти максимально оперативно (в ідеалі, не більше 3-5 днів). Також клієнтові необхідно надати можливість швидкої обміни покупки у тому випадку, якщо не підійшов розмір. Такий підхід в рази збільшить лояльність цільової аудиторії.

З особливою увагою поставтеся до формуванню асортименту магазину. Ідеальне рішення — зібрати на одному майданчику максимальну кількість популярних брендів. Намагайтеся постійно оновлювати каталог, проводите моніторинг цін конкурентів і практикуйте демократичну цінову політику.

Основна цільова аудиторія підприємця — початківця- чоловіки та жінки до 35 років. Комунікація з клієнтами відбувається за допомогою особистих повідомлень в соцмережі. Щоб зробити замовлення, клієнту достатньо написати повідомлення із зазначенням зацікавила моделі.

Для реалізації проекту самостійно потрібно близько 200-300 тисяч рублів. Ці кошти підуть на розробку фірмового стилю, просування аккаунта в Instagram, пошук постачальників і закупівлю тестової партії товарів. До речі, сьогодні вже існують франшизи, що пропонують готове рішення для організації Instagram-магазину. При користуванні послугами франчайзі початкові витрати практично зводяться до нуля, але у такого варіанту розвитку бізнесу є специфічні особливості, які слід ретельно вивчити.

Розрахувати окупність можна лише приблизно. Припустимо, що одна пара брендових кросівок обійдеться вашому покупцеві в 5000 рублів. При цьому прибуток від продажу становить 3500 рублів. Здійснюючи 20 угод на місяць, можна заробити 70 000 рублів. Віднімаємо з цієї суми витрати на рекламу, і отримуємо розміри чистого доходу. І це тільки з кросівок!

Перспективи проекту очевидні. Якщо грамотно підійти до питання його реалізації, можна дуже швидко окупити вкладення й вийти на стабільно високий прибуток.

Share your thoughts