«Гробова академія»

Корейський підприємець Юнг Юн знайшов незвичайний спосіб прищеплення людям любові до життя. Початківець стартапер заснував унікальний проект під назвою «Мертва академія», учасники якого можуть відчути на собі всю цінність життя і страх смерті.

Ідея прийшла бізнесменові в той момент, коли з новинних зведень він дізнався, що в Кореї різко збільшилася кількість самогубств. Юнг Юн твердо вирішив, що хоче змінити статистику в оптимістичну бік (звичайно, не без вигоди для власної кишені). Так на світ з’явилася «Гробова академія».

Навчання в академії групове. Спочатку збирається певна кількість охочий пройти курс, після оплати занять вони приходять в аудиторію, де їх чекає двогодинна лекція про красу життєвого шляху і про дурниці суїцидальних думок. У лекціях беруть участь, в тому числі, люди, які в минулому намагалися вчинити самогубство. Вони розповідають багато корисного, керуючись власним досвідом. Але найцікавіше починається далі!

Учасникам заходу пропонують написати прощального листа близьким, рідним і друзям, а потім їх ведуть в невелику кімнату з встановленими в ній трунами. Похмурий інтер’єр кімнати вже змушує здригнутися, але це тільки початок. Люди одягаються в похоронні костюми і по черзі укладаються в труни, які після цього закриваються кришкою. Побути в ролі померлого пропонується всього 10 хвилин, але не багато витримують більше хвилини в «похованого» стані, починаючи панікувати. Вискочивши з гробу, вони, в більшості випадків, назавжди залишають думки про самогубство!

Вартість такого незвичайного психотерапевтичного курсу встановилася на рівні 25 доларів з людини. Примітно, що основними клієнтами «Гробової академії» є власники великих компаній, які «на всяк випадок» зобов’язують своїх співробітників пройти через такого роду випробування і не шкодують грошей на оплату експерименту.

Share your thoughts