Глінтвейн на винос: для початківців, мінімальні вкладення

У зимовий час будь-яка прогулянка стає «боротьбою з холодом, а як відомо є кілька варіантів протистояння погоді — це активний відпочинок і міцні напої.

Напевно, ви самі прогулюючись, згадували який-небудь приємний зігріваючий напій, який допоміг би вам відновити бадьорість духу і тіла, а також зігріти вас.

Глінтвейн — хороший варіант для зими. Тому оригінальним рішенням для місць масових прогулянок стали точки з продажу цього напою на винос. Безумовно, даний бізнес схожий на каву з собою, але не має такої жорсткої конкуренції, а також дозволяє обходиться без дорогої кавомашини.

Що потрібно для відкриття подібного бізнесу? Мікрохвильовка, вино, яблука, апельсини, гвоздика, кориця і одноразовий посуд. Процес простий: ви наливаєте вино зі спеціями і фруктами в склянку, покласти все це в мікрохвильову піч і через 3 хвилини готовий глінтвейн.

Як організувати продаж? Для точки «Глінтвейн на винос» коштує орендувати теплий кіоск поруч з парком або іншим багатолюдним місцем. Також потрібно пам’ятати, що сировина для цього заморського напою є алкоголем, а значить вимагає відповідної ліцензії. Якщо ви не маєте коштів для її придбання, можливий і інший варіант організації подібного бізнесу: необхідно знайти найближчий ресторан або кафе. Домовитися, що вони будуть робити цей напій, а ви його будете реалізовувати прямо в парку, при цьому комісію забирати собі. У цьому випадку, ваш заробіток складе 30% від вартості напою. Ціна на глінтвейн тримається на рівні 250 — 300 рублів.

Не варто обмежувати ваш асортимент алкогольними напоями, краще буде, якщо ви запропонуйте вашим клієнтам більш широкий асортимент: чай, безалкогольний глінтвейн або збитень.

Основна складність цього бізнесу — це пошук вдалого місця, але так як ви знаєте своє місто, то повинні безпомилково визначити, де взимку найчастіше гуляють ваші земляки, і тільки після цього вирішувати інші питання, пов’язані з організацією точки з продажу глінтвейну на винос.

Share your thoughts