Гастротури: бізнес-ідеї у сфері, мінімальні вкладення, для начанающие

Гастротуризм — старий, перевірений часом бізнес, який можна подати під новим соусом. Як правило гастротури припускають кілька форматів: поїздки на знамениті виноградники заради дегустації кращих вин, тури по найбільш відомим і шикарних ресторанах або екскурсії на кулінарні майстер-класи.

Як видно, всі ці розваги розраховані на людей заможних. А стало бути, цільова аудиторія гастротурів дуже нечисленна, особливо з урахуванням кризи.

Але чому б не взяти на озброєння тенденції, характерні для всієї туристичної галузі в загальному? А саме переорієнтацію на бюджетний відпочинок та внутрішні напрямки.

В цьому випадку вам не доведеться возити багатіїв в Божоле, але свій прибуток від бізнесу ви отримати, тим не менш, зумієте.

І тут знову ж таки можливі декілька варіантів подачі бізнесу. Перший і менш складний — допомогу туристам, що приїхали у ваше місто, з вибором закладів. Такий сценарій розвитку підходить в тому випадку, якщо ви знаєте всі кафе і ресторани рідного краю небагато і впевнені в тому, де саме подають, наприклад, кращі сирники, а де — самий шикарний компот. При цьому важливо, щоб місто славилося якимось своїм стравою, як, наприклад, Тула пряниками, а Київ — котлетами. В такому випадку ви допоможете туристам не тільки спробувати саме знамените кушание і не розчаруватися, але і відкрити їм очі на інші кулінарні шедеври.

Другий варіант — гастротури для своїх.

В такому бізнесі варто поєднувати дегустації з навчанням приготування будь-якого блюда.

Місцеві гурмани, швидше за все, знають всі міські заклади небагато, а значить їх потрібно здивувати чимось, чого вони не знали.

Наприклад, всім відомо, що на Алтаї готують власний Камамбер? Ручаємося, про це знають навіть не всі алтайці. А ось один з них — Олександр Аксентьев — не просто обізнаний, але ще й «на короткій нозі» з виробниками аналога відомого зарубіжного сиру. А тому він проводить тури в місце їх виробництва — село Соснівка. В ході екскурсії гурмани пробують камамбер, моцарелу, рокфор, а також стають учасниками спеціального тренінгу по сирам.

Такий шлях розвитку значно складніше в силу того, що він вимагає від підприємця повної самовіддачі і крайньої зацікавленості. Ви повинні не просто знати кулінарні «фішки» рідного краю, ви повинні розбиратися в них краще, ніж всі інші.

Гастрономічний туризм — справа, що можна почати, вклавши в нього мінімум засобів, але максимум зусиль. Простого бажання заробити для такого бізнесу недостатньо.

Share your thoughts