Гастрономічний бутик

Такий бізнес як відкриття гастрономічного бутіка, орієнтований на забезпечену цільову аудиторію. Звичайно, гурмани, які обожнюють всілякі заморські страви та делікатеси, є в кожному населеному пункті, але починати такий проект коштує у великому місті мегаполісі або, інакше можна «прогоріти».

Гастрономічний бутик — це незвичайна торговельна точка, що спеціалізується на реалізації ексклюзивної (найчастіше, брендової) харчової продукції, яку складно або зовсім неможливо знайти на полицях звичайних магазинів. Це може бути все що завгодно: від елітних сирів, море – і м’ясопродуктів до фруктових, овочевих, ягідних культур, вин і прянощів.

До персоналу такого бутіка пред’являються особливі вимоги. Продавці повинні бути не просто культурними й освіченими, але й володіти іноземними мовами, так як дуже часто клієнтами гастрономічних бутиків є саме іноземні гості. Можна зробити ставку на продукцію окремих національних кухонь, відкрити відділ здорової їжі, пропонувати майстер-класи від професійного шеф-кухаря і дегустацію готових страв. Варіантів — безліч. Включайте фантазію і дійте!

Звичайно, вкладення в бізнес будуть досить вагомими — не менше 180 000 доларів. Розраховуйте на середню суму в чеку від 50 до 100 доларів. З урахуванням націнки на продукцію від 40 до 200%, стартовий капітал можна буде окупити досить швидко. Звичайно, при грамотної маркетингової стратегії та професійної рекламної кампанії.

Share your thoughts