Гаряче тиснення на різних матеріалах

Логотипи, виконані методом гарячого тиснення на шкіряному, замшевому або картонному матеріалі вкрай довговічні, тому вони користуються великою популярністю у власників різних компаній. Така реклама дає можливість зробити бренд упізнаваним, популяризувати фірму. На виготовлення тиснених логотипів є можливість побудувати прибутковий бізнес.

Почати слід з реєстрації ІП. Потім потрібно знайти відповідне приміщення. Для зручності роботи цех може бути невеликим — достатньо 10 кв. м. Але наявність електрики і вентиляції — обов’язкова умова. З меблів знадобиться пара столів, щоб комфортно можна було розмістити обладнання. Придбати верстат для друку логотипів методом гарячого тиснення можна через Інтернет. Не варто купувати дорогий пристрій, якщо не планується вести діяльність в промислових масштабах.

Витратні матеріали теж купити не проблема. До речі, їх можна придбати у тієї ж фірми, яка займається постачанням друкарських верстатів. Надійний постачальник не лише запропонує укласти договір про обслуговування своєї продукції, але пояснить нюанси роботи з нею.

Цільова аудиторія підприємця найрізноманітніша. Це можуть бути компанії, що спеціалізуються на виготовленні виробів зі шкіри та шкірозамінника. Такі фірми практично завжди розміщують логотипи на своїх товарах (ремені, сумки, портмоне, блокноти тощо). Друкувати логотип можна не тільки на самому виробі, але і на його картонній бирці. Поповнити клієнтську базу допоможе реклама в різних джерелах.

З урахуванням всіх витрат на обладнання, насадки, сировину, меблювання, рекламу стартовий капітал не може бути менше 3,5 тисяч доларів. При цьому окупність бізнесу дуже висока. Щоб вийти на чистий щомісячний прибуток у 1000 доларів, досить старанно попрацювати 5-6 місяців.

Share your thoughts