Гаряча деколь: бізнес-ідея в гаражі, виробництво, мінімальні вкладення

Постійні спроби прикрасити навколишній простір — невід’ємна риса людини, яка почала виявлятися ще з найдавніших часів. Згадайте хоча б наскальні малюнки, залишені нашими далекими предками в печерах. Сьогодні, на щастя, технології зробили крок далеко вперед, але прагнення зробити свою «печеру» більш красивою нікуди не поділося.

При цьому стандартні рішення у цій сфері, пропоновані магазинами, влаштовують далеко не всіх. Багатьом хочеться панно на стіну за мотивами малюнка улюбленої дочки, плитку в ванну з індивідуальним візерунком або, на худий кінець, кухоль з власним портретом.

Задовольнити сподівання всіх цих людей і заодно заробити можна, запропонувавши їм слуги з нанесення зображень методом гарячої деколі. Така технологія підійде для роботи з керамікою, порцеляною, емальованим металом, склом і т. д. до Речі, працювати можна буде не тільки на виконання замовлень приватних осіб, але і на виготовлення сувенірної продукції для корпоративних клієнтів.

Технологія

Тим, хто зацікавився даною бізнес ідеєю, насамперед варто розібратися, що саме представляє з себе метод гарячої деколі. Сама технологія багатоступенева, але вона не так складна і не потребує особливих талантів. Отже, як працює метод гарячої деколі?

Етап 1. Замовник вибирає бажане зображення, після чого воно друкується на спеціальному декольной папері з допомогою керамічного принтера. Зображення на папері покривають лаком, який не дасть фарбі обсипатися.

Етап 2. Після висихання лаку малюнок обрізають по контуру, розмочують у воді, щоб відокремилася паперова основа, і приклеюють на виріб. Щоб перейти до наступного етапу, потрібно дати сувеніру висохнути.

Етап 3. Сухе виріб відправляється в муфельну піч, де обпалюється при температурі близько 800С. При цьому лак згорає, а пігменти впечатываются в структуру матеріалу.

Знаючи, як саме відбувається процес нанесення малюнка, можна зробити висновок про те, яке обладнання вам знадобиться. Зокрема, для невеликого виробництва потрібна буде муфельна піч, лазерний принтер, комп’ютер, стіл і стелаж для зберігання виробів. Купуючи такий комплект устаткування, цілком можна вкластися в 250 тис. рублів.

Не забудьте про витратні матеріали — декольную папір, лак, керамічний тонер, промивальну рідину, ракелі для нанесення лаку і переведення зображення.

Приміщення

Вироби, створені з використанням методу гарячої деколі, вимагають досить обережного ставлення і особливих умов зберігання. Наприклад, температура на виробництві не повинна опускатися нижче 15С. Цех повинен добре вентилюватися, володіти помірним рівнем вологості. Важливо, щоб була достатня потужність для роботи обладнання.

А ось що стосується площі приміщення, то тут особливого розмаху не потрібно — для самого виробництва досить 15-30 кв. м. Плюс необхідна зона для зберігання витратних матеріалів і готових виробів, площа якої визначається індивідуально.

Персонал

Без найманого персоналу у цій справі обійтися не вийде. Поки сам підприємець буде займатися залученням клієнтів, пошуком каналів збуту, одним словом, усім, що пов’язано з економічною частиною підприємства, хтось повинен буде виконувати роботи по декоруванню.

Таким чином, вам знадобиться дизайнер, який буде займатися обробкою зображень і їх підготовкою до друку, а також помічник. В обов’язки останнього буде входить нанесення лаку на папір із зображенням, перенесення зображення з паперу на керамічну поверхню, завантаження виробів у піч та їх вивантаження.

В цілому, такий бізнес краще починати тому, хто вже має підприємницький досвід, хоча новачок, який володіє талантом в продажах, також цілком успішно впорається з ним. Бізнес-ідея характеризується відносно невеликими вкладеннями — до 500 тис. рублів, а саме виробництво, при бажанні, можна організувати навіть в гаражі.

Share your thoughts