Фрукти в карамелі та шоколаду: бізнес-ідея для початківців, в маленькому місті, виробництво, мінімальні вкладення

Хто з нас не бачив в зарубіжному кіно яскраві блискучі, наче лаковані, яблука в карамелі, які з неприхованим задоволенням поїдає головний герой? Деяким пощастило навіть самим скуштувати апетитні фрукти — завсідники європейських різдвяних ярмарків. Не так давно лотки з карамелізованими яблуками з’явилися і в російських парках. І тим не менш, поки їх можна зустріти не так вже часто.

Що це означає для бізнесмена-початківця? Те, що конкуренція в цій сфері не так велика, як наприклад, у продажу кави з собою і морозива. А тому, якщо ви давно замислювалися про те, який бізнес можна почати напередодні літа, має сенс звернути свій погляд до фруктів в карамелі та шоколаду.

Бізнес на фрукти в карамелі та шоколаду може бути цікавий як успішним, так і починаючим підприємцям. Крім того, це непоганий варіант підробітку, яку можна поєднувати з основною роботою.

Ну а вже якщо вам завжди подобалося «кулинарить» і створювати незвичайні десерти, не страждаючи при цьому з борошном і духовкою, бізнес на фрукти в карамелі та шоколаду точно для вас. Творчий підхід до справи у цій сфері — ваша конкурентна перевага. Приміром, карамеллю можна покривати не тільки яблука, але помідори черрі. Смак такого десерту дуже незвичайний, а це виділяє вас з числа інших торговців.

Цільова аудиторія такого бізнесу досить широка. Фрукти в карамелі можуть припасти до смаку навіть тим, хто стежить за здоров’ям і постійно сидить на дієті: самі фрукти буквально «нашпиговані» вітамінами, а шоколад і карамель покривають їх тонюсеньким шаром. Це означає, що ласощі не завдасть ніякої шкоди фігурі, тому пригощатися їм можуть і дорослі, і діти.

З чого почати?

Якщо наші аргументи вас не переконали, і ви зважилися почати свій бізнес з продажу фруктів в карамелі та шоколаду, перше, що вам належить зробити — визначитися з місцем для точки продажу. Від цього на 99,9% залежить успіх вашого майбутнього бізнесу.

Точка продажу повинна розташовуватися в місцях з хорошим пішохідним трафіком: парки, цирки, кінотеатри, алеї і т. д.

Вибравши місце, починайте оформляти документи — реєструвати свій бізнес, отримувати дозвіл на розміщення торгового об’єкта, укладати договір оренди. Принагідно варто вирішити, чи будете ви торгувати самостійно або наймете продавця.

Залагодивши питання з документами, займися закупівлею необхідного обладнання та «расходников». Вам знадобляться:

— стійка,

— парасольку чи намет (якщо торгівля буде вестися на вулиці),

— штендер або ширму (для залучення уваги, також буде грати роль реклами),

— стілець складаний для продавця,

— форма для продавця, кілька комплектів.

Крім того, не забувайте про різні дрібниці, без яких не обійтися: калькулятор, ножі і обробні дошки, шпажки для фруктів, контейнери для зберігання продуктів і видачі частування покупцям, вилки, прибиральний інвентар.

Звичайно ж, такий бізнес не обійдеться без спеціального карамелізатора і марміту, в якому розігрівається шоколад.

Крім того, доведеться закупити глазур для карамелізації фруктів, шоколад, какао-масло, кондитерські посипання для прикраси десертів і самі фрукти: яблука, груші, банани і т. д.

Варто зазначити, що устаткування не так вже дорого, так само як і витратні матеріали. У загальному і цілому, стартові інвестиції в цей бізнес цілком можна вмістити в 100 тис. рублів.

Ціни та виручка

Відкриваючи бізнес у цій сфері, ви повинні тримати в голові одне: місце, місце і ще раз місце. Дохід від продажу десертів буде повністю залежати від місця розташування торгової точки, тому варто віддати перевагу людних місцях поруч із дитячими майданчиками.

Собівартість готового десерту становить в середньому 20 рублів, рекомендована продаж яблук в карамелі 80 рублів, бананів в шоколаді — 100 рублів.

У жвавих місцях міста протягом дня можна продавати по 50-70 порцій одних тільки яблук. Можливість заробити в рази збільшується в період проведення міських свят та масових заходів: число продажів виростає до 350-500 порцій яблук.

На перший погляд може здатися, що фрукти в карамелі — бізнес суто сезонний. Ну не будеш же продавати їх у парку взимку. І тим не менш, вплив сезонності можна звести до мінімуму. Наприклад, влітку ви можете торгувати незвичайними десертами на центральній вулиці міста, а на холодну пору року орендувати площі в ТЦ.

Також ви можете вдатися до різних способів збільшення виручки. Можна придбати мобільне обладнання і виїжджати з ним на заходи: ярмарки, фестивалі, а можливо навіть весілля або корпоративи. Можна домовитися з власниками кондитерських або дитячих установ і проводити на їхній території майстер-класи для малят. Ну а якщо постійне спілкування з натовпом і виїзди на свята набриднуть, можна готувати фруктові десерти на замовлення. В останньому випадку варто окрему увагу приділити рекламі.

Реклама

Тут, як, напевно, і в будь-якому бізнесі, не варто вкладати великих грошей у рекламу на початковому етапі. На перших порах основну увагу варто приділити просування в соціальних мережах.

Рекомендую для початку запросити у свої групи друзів. В цей же час потрібно провести конкурс на залучення людей у групу. Розіграйте невеликий приз серед тих, хто зробить репост з групи. Це дозволить поширити інформацію, знайти нових передплатників. Звичайно, ви не раз бачили такі конкурси, і в такій методиці нічого нового немає. І тим не менш, вона працює. В подальшому після розкрутки можна буде вкласти в створення лэндинга з продажу фруктів в карамелі та шоколаду.

Оскільки бізнес пов’язаний з вуличною торгівлею, необхідно звернути увагу і на методи просування за межами віртуального простору. Зокрема, ви можете провести дегустацію десертів в день відкриття, а також найняти промоутера для роздачі рекламних флаєрів.

Share your thoughts