Флоромат – автомат, продає живі квіти

Квіткові вендингові автомати — для Росії напрямок нове і перспективне, хоча за кордоном цей бізнес давно вже користується величезною популярністю. Вперше флоромат з’явився на території нашої країни тільки в 2011 році і відразу ж увійшов в історію журналу Forbes в якості одного з найбільш успішних стартапів, прославивши свого винахідника — новосибірця Павла Морозова.

Сьогодні вже існує компанія, що спеціалізується на серійному виробництві квіткових автоматів, тобто придбати цей диво-агрегат зовсім нескладно. Всередині флоромата підтримується ідеальний для квітів мікроклімат, тому складові майбутніх букетів довгий час зберігають свіжий, первозданний вигляд і приємний аромат.

Щоб бізнес пішов угору, необхідно правильно вибрати місце установки вендингового автомата такого типу. Звичайно, основна цільова аудиторія починаючого підприємця складається з чоловіків у віці від 18 до 35 років і жінок у віковій категорії від 30 до 45 років. Таким чином, включивши логіку, можна зрозуміти, що флороматы будуть затребувані у великих торгових центрах, концертних залах і театрах, недорогих ресторанах і кафе, на вокзалах і в аеропортах і, звичайно ж, у квіткових супермаркетах.

Вартість вендингового обладнання для автоматичного продажу квітів залежить від моделі апарата. Приміром, якщо флоромат має додаткову функцію автоподачі води і вміє давати здачу, то він буде коштувати приблизно на 120 000 дорожче стандартного варіанту. Але, в цілому, окупність такого бізнесу досить оперативною, правда, починати його краще у великому місті.

Share your thoughts