Дизайн-студія

Ринок дизайнерських послуг зростає в геометричній прогресії, але послуги дизайнерів при цьому не стають менш затребуваними. Навпаки, ще кілька років тому найняти фахівця з дизайну могли собі дозволити тільки добре забезпечені люди, тоді як сьогодні скористатися допомогою кваліфікованого фахівця з цієї області може практично кожен без істотного збитку для бюджету.

Власна студія дизайну обов’язково буде приносити високий і стабільний дохід, головне — це хороший бізнес-план і грамотна його реалізація.

Спочатку варто визначитися з напрямком діяльності: буде це окрема повноцінна студія, яка надає всеосяжний комплекс послуг, або доцільніше відкрити невеликий офіс при материнської компанії (наприклад, при меблевому салоні).

Найкраще дизайнерський бізнес йде в тих людей, які вже мають деякі навики в цій сфері діяльності і пристойний досвід роботи. Для повноцінного функціонування студії потрібні лише два співробітника: менеджер і дизайнер. Згодом, коли справа почне успішно розвиватися, штат співробітників можна розширити, як і офісну площу.

Знайти замовників, як завжди, допоможе реклама. Використовуйте всі доступні джерела — ЗМІ, Інтернет, візитні картки, «сарафанне радіо». Відмінно в цьому випадку працюють сайти, які дозволяють майбутнім клієнтам власні очі переконатися в компетентності дизайнерів, переглянувши портфоліо готових робіт.

Гуру дизайну, бренд яких вже відомий, стверджують, що початкові вкладення в цьому бізнесі окупаються не пізніше, ніж через рік.

Share your thoughts