Дресирування собак: бізнес-ідеї для початківців, у сфері сервісу, мінімальні вкладення, в маленькому місті.

Собаки — вернейшие домашні вихованці, популярні по всьому світу. Росія не є винятком: за статистикою, на кожного десятого жителя нашої країни припадає по одному лающему одному. Багато господарі хочуть, щоб їхні вихованці були не тільки грайливі і доброзичливі, але і слухняні.

Розвинути в собаці необхідні для породи якості, навчити її виконувати нескладні команди — завдання, посильна далеко не кожному.

Тому багато хто воліє віддати свого чотирилапого друга професійного дресирувальника. Можна знайти такої людини через знайомих, але простіше скористатися послугами приватної фірми. Якщо попит на такі послуги є, з’являється і пропозиція. На щастя для нас, в більшості міст Росії цей ринок зайнятий лише частково: в інтернеті можна знайти подібні пропозиції, але великих конкурентів практично немає.

Значить, саме час збирати все необхідне для бізнесу. Для початку краще всього зайнятися пошуком персоналу. Якщо у вас немає працюючих в цієї області знайомих, скористайтеся допомогою служб працевлаштування та інтернет-сайтами з можливістю пошуку фахівців за резюме. Пам’ятайте: хороший фахівець — ліцензований фахівець. Як правило, випадкові люди не йдуть навчатися роботі з тваринами, тому кандидат з ліцензією, напевно володіє всіма необхідними якостями. Пам’ятайте, що дресирувальники розрізняються спеціалізацією: хтось віддає перевагу навчати бійцівських собак, хтось- собак-поводирів, комусь до душі робота з цирковими номерами. Зберіть контакти як можна більшого числа фахівців, можливо вам знадобляться навіть самі незвичайні їх вміння.

Підібравши персонал, приступайте до реєстрації ІП і маркетингу.

Послугами дресирувальника найчастіше користуються власники породистих собак. Тому найкраща рекламна стратегія — розміщувати оголошення в місцях, які часто відвідують, наприклад, розплідниках і спеціалізованих магазинах.

Не менш ефективні пости на спеціалізованих форумах. Також добре зарекомендувала себе контекстна реклама — сервіси Яндекс.Директ і Google AdWords. Користуючись контекстною рекламою, не забувайте включати прив’язку по геолокаціі, інакше можливий наплив клієнтів з інших регіонів, які навряд чи зможуть скористатися вашими послугами.

Share your thoughts