Допомога при переїзді: бізнес-ідеї у сфері сервісу, в маленькому місті, мінімальні влоежния, для початківців

Трапляється, що людина (або навіть сім’я) зривається з насидженого місця і переїздить в інше місто. Тут виникає багато проблем: наприклад, з перевезенням меблів. Можна, звичайно, все зробити самому: знайти машину, спустити по сходах всі дивани, крісла, шифоньєри і т. д. Але зазвичай люди не заморочуються і довіряють перевезення вантажів спеціальним фірмам.

Звичайно, конкуренція на цьому ринку висока. Навіть у маленьких провінційних містечках зазвичай є одна або дві фірми, що займаються вантажоперевезеннями. Вивчіть ринок, перш ніж відкривати свій бізнес.

Спробуйте уявити себе на місці потенційного клієнта цих фірм — і ви зрозумієте, де їх сильні і слабкі місця. Подумайте, зважте всі за і проти і прийміть рішення, чи варто намагатися увійти на цей ринок.

Якщо ви вирішили ризикнути, то відкривайте ІП та набирайте персонал. Вантажників, як правило, знайти не проблема. Постарайтеся підібрати акуратних, сильних і чесних хлопців. Платіть їм добре — на 5-10% більше, ніж їм платять в середньому. Так вони будуть триматися за робоче місце і підходити до виконання своїх обов’язків більш відповідально. Також вам потрібен водій і вантажний автомобіль. Найкраще знайти працівника з машиною, щоб уникнути непотрібних витрат.

Тепер потрібно визначитися з концепцією і ціновою політикою. Важливо подумати для кого ви працюєте і чому люди повинні вибирати саме вас. Якщо ви не полінуйтеся виділити час на вивчення ринку, відповіді на ці питання прийдуть в голову самі собою. Це повинно лягти в основу вашої рекламної кампанії. Придумайте кілька «фішок», якими ви зможете заманити клієнтів. Можливо це будуть акції та знижки, може бути якийсь приємний подарунок. Вирішувати тільки вам.

Коли команда зібрана, можна приступати до пошуку клієнтів. У рекламній кампанії важливо дотримуватися обраної політики — робити наголос на власних «фішках». Досить ефективна реклама по місцевому ТБ. Не намагайтеся зробити суперкреативный ролик, але при цьому уникайте банальностей. Спробуйте контекстну рекламу і seo-просування. Сучасні люди дуже часто шукають в інтернеті, тому реклама там подвійно ефективна. Якщо будете користуватися контекстною рекламою, не забудьте поставити прив’язку до геолокації.

Це бізнес майже без вкладень, і вже з першого місяця він починає приносити непоганий прибуток. Не шкодуйте грошей на рекламу, і справи підуть в гору.

Share your thoughts