Декор приміщень та фасадів в новорічні свята: бізнес-ідеї минимлаьные вкладення, у сфері сервісу, для початківців

Зима близько. І якщо ви, не дочекавшись осіннього листопаду, вже мрієте про новорічних вогниках, то варто зробити з вашої мрії відмінний бізнес.

Не за горами той час року, коли фасади будівель почнуть пістрявити не тільки рекламними вивісками і зазивають в кафе неоновими промо, але і звичайними святковими гірляндами. І ось саме, що звичайними.

У Росії простору для створення бізнесу по прикрасі фасадів і приміщень багато. Ця ніша не розвинена в нашій країні, як у родоначальниці цього мейнстріму — США. Для жителів штатів прикраса міста і свого будинку — не просто святкова метушня, а справжнє змагання. Та фантазії людей немає меж!

Що ж заважає вам проявити трішки фантазії і підприємницького інтересу, щоб зробити місто святковіше, а ваш гаманець важчий?

Звичайно, немає прибутку без витрат. Як і в будь-якому бізнес починанні, насамперед слід вкластися, а після піде і дохід. Щоб не допустити помилок і не витратити даремно, час, сили і гроші, варто почати роботу над реалізацією бізнесу вже зараз. З чого ж почати?

А почати потрібно з плану дій. Самий простий і ефективний — 6-етапний.

  • Для початку потрібно вивчити ринок новорічних товарів і послуг. Це дасть вам повну інформацію про конкурентів у даній ніші. А також ви можете врахувати помилки і недоліки попередників і поліпшити свою послугу.
  • Знайдіть перевірених постачальників прикрас з якісним товаром. Найвигідніше купувати гірлянди та бенгальські вогні у китайських виробників. Тільки от назва та інструкція повинні бути написані російською мовою, якщо немає — то це контрафактна продукція.
  • Крім прикрас потрібно придбати базові матеріали та інструменти: драбина, кріплення для вогнів, пістолет-степлер.
  • Знайдіть приміщення. Обов’язково: офіс і склад. На перших парах офісом може виступити інтернет майданчик і зустрічі на території замовника, а складом — ваша квартира і гараж.
  • Складіть прайс-аркуш. При цьому враховуйте ціни конкурентів.
  • Попрацюйте над сайтом, соціальними мережами і піаром.
  • Важливо: при обговоренні з клієнтом проекту оформлення запропонуйте два варіанти придбання прикрас: покупка або оренда.

    У першому випадку всі елементи декору купуються на гроші замовника і після демонтажу залишаються у нього. У другому — клієнт оплачує лише частину суми від покупки прикрас, а другу частину оплачуєте ви. Так, ви зможете залишити матеріали у себе і в наступному році не витрачати гроші і час на прикраси, а виділити ці ресурси на пошук нових клієнтів.

    Пік роботи по прикрасі припаде на середину грудня, але замовлення можуть почати надходити набагато раніше. На обговорення з замовником та закупівлю необхідних товарів може піти не один день. Також, після того як свято відгримить прийде час знімати «мішуру з ялинки». Цим також займаєтеся ви, аж до кінця січня.

    Один з головних питань при реалізації даної бізнес ідеї — це: а чи зможу я займатися прикрасою без: 1) дизайнерського досвіду і взагалі без почуття стилю, 2) якщо я з електрикою на Ви? 3) так, і руки гаки.

    Звичайно, можете. Однак вам доведеться виділити кошти для додаткових працівників: дизайнера, електромонтажника, робочого. Самі ж ви кинете всі сили на рекламу і пошук клієнтів, укладання контрактів та ведення бухгалтерської звітності. А також подумаєте про розширення бізнесу!

    Оформлення вогниками популярно не тільки в новорічний період, і навіть не тільки за традиційним святам.

    Ви можете розширити сферу послуг, що пропонуються до прикраси вітрин магазинів, торгових центрів, фестивалів та святкових урочистих відкриттів чого-небудь. Так, на вашу діяльність не діятиме сезонний фактор, і ви зможете мати стабільний заробіток і безліч шляхів розвитку бізнесу.

    Share your thoughts