Бюро екскурсій

Барселонер — це незвичайні екскурсії по Барселоні і Каталонії. В цілому, ідея екскурсійних бюро не нова, але в той же час у Каталонії до недавнього часу ця ніша (екскурсії саме для російських туристів) була зайнята або одинаками-гідами, які не мали власного бренду, або великими компаніями, які возили туристів автобусами по 40 чоловік і були досить далекі від ідеї індивідуальних екскурсій.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Барселонер був придуманий буквально за тиждень 4 роки тому. Створювачки — Яна Эльманович і Олександра Вяль — кожна експерт у своїй сфері. Яна багато років працювала в туризмі, більше 20 років жила в Барселоні. Саша більше 10 років працювала в PR і журналістики. Обидві — трудоголіки з творчим мисленням.

Олександра

співзасновник бюро незвичайних екскурсій «Барселонер»

Завдяки нашому тандему Барселонер був просто-таки приречений на успіх: ми обидві придумували екскурсії, вивчали ринок, прописували концепцію нової справи.

Яна стала гідом, Саша просувала бізнес, Яна підкорювала туристів харизмою, Саша писала статті про Іспанії, які розходилися по всьому інтернету.

Через 4 роки Барселонер, і правда, став, можна сказати, знамените: тисячі задоволених туристів, сотні позитивних відгуків, десятки матеріалів про Барселонере і від Барселонера в ЗМІ.

Однак розвиватися, за словами творців, ще є куди.

По-перше, такий бізнес досить складно зробити в поодинці: людина не може бути одночасно і гідом, і піарником, і адміністратором самому собі. Добре, якщо екскурсійним бізнесом починають займатися відразу хоча б двоє осіб, а краще — кілька людей у згуртованій команді. Відповідно, у кожного повинні бути навички та риси характеру, які підходять до його діяльності. Гід — це і психолог, і історик, і цікавий оповідач. Піарник просто-таки зобов’язаний добре писати. Ті співробітники, які відповідальні за розвиток бізнесу і за його адміністрування, повинні бути готові до рутинної роботи, при цьому в силу особливостей сфери бажано, щоб вони мали холоднокровним характером. Хоча, зрозуміло, універсального рецепта, як і універсальної команди не буває.

Великі інвестиції — це великі можливості, але, одночасно, і серйозна залежність. Для того, щоб запустити туристичне бюро, не обов’язково мати на руках значний капітал. Досить накопичити певну суму на запуск сайту, представницькі витрати і життя в умовах відсутності заробітку протягом декількох місяців (на всяк випадок, просто щоб не залишитися без даху над головою і шматка хліба, поки ви розвиваєте свій стартап).

Олександра

співзасновник бюро незвичайних екскурсій «Барселонер»

Починати треба з каналів, які привернуть до вас перших клієнтів (я, зрозуміло, не кажу тут про очевидні перших кроках — вивчення ринку, попиту, конкурентів тощо). Якщо це сайт — робіть сайт, продумуйте SEO і пр. Якщо сторінка у ФБ — набирайте передплатників. Якщо база email-підписок — те ж саме, набирайте передплатників. Приміщення, по-нашому досвіду, — це не найголовніший елемент для розвитку успішного бізнесу, принаймні, спочатку.

Яна

співзасновник бюро незвичайних екскурсій «Барселонер»

90% клієнтів Барселонера — приватні особи, звичайні самостійні туристи, які приїхали в Барселону і раптом усвідомили, що хочуть погуляти тут з гідом. Або мандрівники, які тільки планують поїздку, але готуються до нього заздалегідь і шукають підходящого гіда. Як з ними працювати? Ввічливо, оперативно, і при цьому знаючи собі ціну.

Олександра

співзасновник бюро незвичайних екскурсій «Барселонер»

Чесно? Ми взагалі не використовуємо ніякої реклами. Наш шлях — це хороші відгуки і рекомендації, media-relations (благо, піарник в команді є), соціальні мережі для підтримки контакту з аудиторією і продуманий сайт. Реклама, на нашу думку, ця бездонний котел, який варить, поки підтримуєш під ним вогонь.

Share your thoughts