Бізнес на прокаті авто: іноземна, для початківців, з мінімальними вкладеннями, у сфері сервісу

Прокат автомобіля, навіть вітчизняного, задоволення не з дешевих і по кишені, мабуть, тільки заможним людям. Але, у таких, як правило, вже є власний «залізний кінь», а то й кілька. Тоді хто бере авто на прокат?

Клієнти автопрокату

На початку 90-х, коли тільки запускалися перші точки прокату, 80% клієнтів складали іноземці, які, приїхавши в чужу країну, не поспішали відмовлятися від комфортного пересування по місту.

Сьогодні клієнтська база точок прокату авто не зосереджена лише на одній аудиторії. Даною послугою користуються люди різного соціального статусу, різної забезпеченості і для різних цілей. Ті, у кого вже є особистий транспорт, звертаються в пункти прокату тоді, коли їх власний автомобіль перебуває в ремонті або з якихось інших причин не може служити своєму господареві. Молодята беруть шикарний автомобіль для свого знаменного дня. На тривалий термін оренди машини, як правило, забирають організації: найчастіше цей варіант обходиться їм дешевше, ніж обслуговування корпоративного авто з водієм. Ну і чимало тих, хто не проти вийти, наприклад, з чорного класичного «ауді», приїхавши на перше побачення з дівчиною або на ділову зустріч з партнерами, щоб справити належне враження.

Автопарк

Найбільші гравці в цьому бізнесі містять парк в 150-200 автомобілів. Для початку бізнесу на такі цифри можна не розраховувати. Проте все ж потрібно мати на увазі, що, чим більше машин, тим більше переваг у вас, як у підприємця: по-перше, у ваших клієнтів буде великий вибір, що відповідає їх цілям і потребам; по-друге, вище буде ваш дохід при тому, що стаття витрат сильно не зміниться. При цьому серед машин повинні бути як вітчизняні, так і зарубіжні марки.

Особистий автопарк потребує великих вкладень, які обчислюються мільйонами. Але якщо у вас немає такої кількості вільних коштів, — це не означає, що на цьому можна зупинитися. Для того, щоб почати бізнес, не обов’язково мати власні автомобілі: для надання послуг прокату, як це ні парадоксально, машини на прокат можете брати і ви. Потрібно тільки знайти людей, які готові дати в оренду свій легковий транспорт. З ними, зрозуміло, доведеться ділити дохід, однак це реальний вихід для бізнесу з мінімальними вкладеннями.

Видатки і доходи

Підрахувати пункти в статті витрат нескладно: у вас повинні бути машини, зареєстрований бізнес, офіс (не більше 30 кв. м.) і паркувальна площа. Багато підприємців упускають з виду ще і обслуговування автомобілів.

Вітчизняний «кінь» на російському ринку, коштує близько 1 тис. рублів на добу. Іноземні автомобілі економ-класу «заробляють» на порядок більше: в даному випадку мова йде про 2 тис. рублів і вище. Ну, за BMW і Bentley клієнти віддадуть 11-16 тис. рублів.

Послуги, що надаються автопрокатом, можна розширити, наприклад, за рахунок надання машин з водієм.

Треба сказати, що бізнес на прокаті авто має невеликі поточні витрати, якщо працювати не тільки з особистим автопарком. В іншому відкрити прокат авто може кожен, хто готовий зайнятися рекламою і розкручуванням власної справи.

Share your thoughts