Бізнес на аэросъемке: інноваційні ідеї, бізнес-ідеї у сфері сервісу, в маленькому місті, для початківців, мінімальні вкладення

Зйомка весіль, ювілеїв та інших великих сімейних урочистостей, фотографій і відеороликів для бізнесменів, власників нерухомості, готелів та дозвіллєвих закладів — у всіх цих сфера конкуренція між фотографами просто величезна. І тим, хто по-старому знімає наречену на долоньці нареченого або директора фірми за офісним столом, не вижити в цій бійні. Якщо хочете заробляти на фотографіях і відео, потрібно освоювати нові технології, найбільш популярною з яких сьогодні є аерозйомка.

З її допомогою оператор може втілювати масштабні події на зразок фестивалів, концертів популярних груп чи дійсно великих розкішних весіль, п’ятизіркові готелі і стародавні замки, пляжі з білим піском і історичні пам’ятки, готелі і аквапарки, заповідники і т. д. І все це — з висоти пташиного польоту, захоплюючи ракурси, яких не можна навіть побачити землі.

Самі здогадливі з читачів вже з попереднього абзацу зрозуміли, хто ж може стати замовником аерозйомки. Але щоб не залишилося жодних сумнівів, пояснимо: ваша цільова аудиторія — ріелтори, які працюють з елітною нерухомістю, власники готелів, турагентств, розважальних закладів, а також звичайні люди, які хочуть незабутні відео з весілля або ювілею. Як видно, коло замовників досить широкий. При цьому вартість такої послуги становить близько 15 тис. рублів за один зліт. Погодьтеся, рідкісний «наземний» фотограф отримує стільки за цілий день роботи.

Отже, ви переконалися в перевагах аерозйомки і вирішили взятися за справу серйозно. В першу чергу доведеться витратитися на літальний апарат. Розцінки на них можуть бути самими різними, так само як і якість самих пристроїв. Щоб вибрати оптимальний для себе варіант, вивчіть відгуки на форумах.

Пам’ятайте, що купівля апарату — це півсправи. Друга, більш важлива половина — вміння керувати ним. При цьому для того, щоб навчитися робити якісну аерозйомку, недостатньо одного тренувального польоту. «Обкатувати» літальний апарат доведеться пару місяців. Заодно це дозволить виявити найбільш часті випадки поломок і навчитися усувати несправності, з якими ви так чи інакше будете стикатися у своїй практиці.

Ще один важливий момент — вибір камери. Знімати можна як на професійну «зеркалку», так на GoPro та її аналоги. В першому випадку якість отриманого матеріалу буде вище, так само як і ризики: дзеркалка — річ делікатна. А ось екшн-камери на зразок GoPro здатні пережити крах квадрокоптера.

Продумайте комерційну складову своєї роботи, а саме — схему роботи з клієнтами.

Тут можливі два варіанти. Новачкам краще спочатку проводити зйомку, а вже після цього, за умови позитивної реакції замовника, брати оплату. Це дозволить напрацювати портфоліо і досвід, завдяки яким пізніше можна буде залучати клієнтів і навіть брати передоплату.

Ви можете також продумати різні способи того, як зробити свої зйомки цікавіше. Наприклад, можна об’єднатися з панорамним фотографом, який буде працювати на землі, і комбінувати отримані ним кадри зі зйомкою з повітря.

В цілому дана бізнес-ідея підходить чинним фотографам, які хочуть розширити перелік надаваних ними послуг та залучити нових замовників. Новачкам у цій справі буде складніше: доведеться освоювати і зйомку, і польоти, напрацьовувати клієнтську базу з нуля. Аерозйомка буде найбільш затребувана у великих містах, а також у курортних зонах, де багато готелів, ландшафтів і пам’яток.

Share your thoughts