Басейн без води: бізнес-ідеї для початківців, у сфері сервісу

Далеко не всі дорослі вміють плавати. «Ванни» в сухому басейні, наповненому пластмасовими кульками — оригінальна заміна моря і озера! Так подумали троє друзів з Москви, які і створили цікавий атракціон під назвою H2Ball.

У відремонтоване приміщення площею 40 квадратів хлопці запустили 100 тисяч пластмасових кульок білого кольору і піднесли проект як «сухий басейн», в якому неможливо потонути.

Купатися потрібно в одязі, але без взуття. Утриматися на ногах важко, тому доводиться «пірнати» і «виринати».

Творці сухого басейну стверджують, що це дуже веселий атракціон для молодих і сучасних городян, які втомилися від сірих офісів і брак фізичної активності. І, що важливо, це цілорічне розвага, практично без вікових обмежень.

На старті підприємці витратили 1,5 мільйона рублів: 500 тисяч пішло на ремонт приміщення, ще 500 тисяч — на придбання кульок, і 500 — на мийну машину для них. Для підтримки чистоти кульки потрібно регулярно мити, віруси і бактерії б’ють по репутації — це ні до чого.

Басейн H2Ball приймає відвідувачів з 12 до 22 години. Клієнти платять 400 рублів за півгодини і «купаються» компанією з 10 осіб. До речі, якщо всі 10 гостей складаються в одній компанії — бізнесмени роблять знижку на сеанс.

Максимальна прибуток від проекту може досягати більше одного мільйона рублів!

За умови повного заповнення басейну 14 сеансів в день приносять 56 тисяч. За мінімальними розрахунками, якщо на сеанс буде приходити по одній людині, на місяць вийде 168 тисяч рублів. З цієї суми відніміть зарплату співробітникам і оплату оренди, і вийде все одно непогано.

Просування заради організатори запросили блогерів. Ефектні фото кульок, схожих на сніг, швидко розлетілися по мережі. Ще один варіант розвитку: хлопці влаштовують регулярні конкурси для відвідувачів — пропонують зняти, наприклад, ноги, і опублікувати в соцмережах з хештегом. Не забувайте про подарункові сертифікати, знижки в день народження і знижки за оренду всієї площі басейну.

Share your thoughts