Ароматизація приміщень

Послуга ароматизації приміщень відносно нова, конкуренція в цій сфері дуже мала, тому почати такий бізнес без праці зможе навіть підприємець без досвіду. Закуповуєте ефірні масла, диспенсери і вперед, на пошуки клієнтів!

Варто відзначити, що такий «ароматний» бізнес відноситься до розряду рекламних. Тобто кінцева мета проекту — продати обладнання для ароматизації. Досвідчені маркетологи давно помітили, що приємні запахи допомагають залучити більшу кількість клієнтів, і якщо ви зможете довести замовнику, що грамотний аромадизайн підвищить довіру до його бренду, то все точно вийде.

Бізнес в сфері аромамаркетинга починається, як і більшість інших, з реєстрації ІП. Обов’язково потрібен хоча б невеликий офіс, який слід зробити затишним і зручним. У сторонніх постачальників купуються ароматизатори та спеціалізовані ароматичні суміші на основі ефірних олій. Ціновий діапазон диспенсерів дуже широкий. Один прилад може коштує від 1500 до 60 000 рублів, в залежності від його технічних характеристик і потужності. Це стосується оптової вартості. У роздріб ж обладнання продається в 1,5 — 2 рази дорожче.

Щоб швидше поповнювати клієнтську аудиторію, обов’язково створіть власний сайт в Інтернеті або повноцінний інтернет-магазин. Через Всесвітню павутину клієнтів шукати дуже зручно. Крім цього, надрукуйте буклети для розсилання потенційним клієнтам і замовте рекламні статті в тематичних друкованих ЗМІ.

Загальна сума стартових вкладень складе близько 400 000 рублів. Якщо обмежитися тільки відкриттям інтернет-магазину, то вистачить і 250 000 рублів. А при організації домашнього бізнесу вхідний капітал і зовсім мінімальний — не більше 60 000 рублів. Рентабельність бізнесу оцінюється як дуже висока, тому вкладення при правильному підході до реалізації ідеї окупляться досить оперативно.

Share your thoughts