Антипохмельное морозиво:іноземні бізнес-ідеї

Силами компанії Withme FS Південна Корея тепер може зітхнути спокійно. Всі її п’ють громадяни, а Південна Корея займає перше місце за пияцтву в Азії, тепер позбавлені від необхідності переживати тяжке похмілля вранці і в такому недієздатному стані приходити на роботу. Унікальне морозиво Gyeondyo (рос. — «Тримайся» або «Кріпись») виробництва компанії Withme FS призначене саме для таких працівників, яким властиво напиватися ввечері перед робочим днем. Адже основна мета такого морозива — зняття похмільного синдрому. Морозиво з грейпфрутовим насичене ароматом дигидромирицетином (DHIM), що входить до складу соку дерева говіння — головного компонента цього холодних ласощів.

Дерево говіння, інакше називається «цукеркове дерево» — відомо здавна, а як засіб від похмілля його використовують ще з XVII століття. Сучасні дослідження, проведені вченими в Каліфорнійському інституті, підтвердили справедливість застосування соку цього дерева як ліки від алкогольної абстиненції.

Якою б незвичайною не здавалася ідея продажу такого морозива, рятує від похмілля, введення такого продукту в продаж доцільно в рамках цього соціального проекту. Наприклад, Південна Корея кожен рік несе збитки, пов’язані з госпіталізацією та передчасними смертями залежних від алкоголю працівників, в розмірі майже десяти мільярдів доларів. Будучи затребуваним продуктом, антипохмельное морозиво приносить виробнику більше 125 мільйонів доларів. Місцеві виробники також спеціалізуються не тільки на таблетках і напоях від похмілля, але і на косметиці, покликаної пом’якшити зневоднену шкіру і таким чином призвести до ранку в порядок ваш зовнішній вигляд після вечірньої пиятики.

Share your thoughts