Агентство організації дитячих свят: бізнес-ідеї для жінок, у сфері сервісу, мінімальні вкладення

Втомилися нудьгувати, сидячи в задушливому офісі? Нічого екстраординарного в цьому немає. Рутина дійсно здатна пофарбувати життя в сірі кольори, і чи не кожен з нас знає про це з власного досвіду. Як правило, у таких ситуаціях люди заспокоюють себе тим, що від одноманітних буднів нікуди не дітися, адже робота не може бути вічним святом.

Але прихильники цієї точки зору не зовсім праві

Свято кожен день — реальна ситуація для тих, хто працює у сфері організації заходів. І якщо дорослі зі своїм дозвіллям можуть впоратися і самостійно, то з дітьми все набагато складніше і цікавіше. Якщо ви без розуму про самої думки про те, як на обличчях малюків з’являються посмішки, і не проти кожен день проводити в наряді диснеївській принцеси, розважаючи діток, агентство організації дитячих свят — якраз те, що вам потрібно.

Ще на етапі створення такого бізнесу варто враховувати, що конкуренція в цій сфері не жартівлива. А значить доведеться гарненько продумати питання з програмою заходів, спектром пропонованих послуг і, звичайно, рекламою.

Якщо ви не зможете запропонувати своїм клієнтам нічого, крім одного-єдиного сценарію, успішного бізнесу не вийде. Замовникам необхідний широкий вибір програм тривалістю від одного до декількох годин. Будьте також готові до того, щоб розробляти сценарії за індивідуальним замовленням для проведення ексклюзивних вечірок.

Швидше за все, клієнти захочуть отримати весь спектр послуг в одному місці, а не замовляти аніматора у вас, фокусника в іншому місці, а клоуна — у третій конторі. Якщо ви зможете дати їм бажане, це стане вашою конкурентною перевагою.

Звичайно, тримати в штаті всіх цих дресирувальників звірів, акторів-аніматорів та інших фахівців зі сфери розваг досить накладно. І, чесно кажучи, вам це зовсім ні до чого — ви завжди можете домовитися з фірмами, які пропонують специфічні послуги. Швидше за все на контакт вони підуть вельми охоче, адже ви приведете їм клієнта і візьмете за це певний відсоток, а основну частину виручки отримають вони.

Що стосується реклами на старті, тут цілком можна обійтися невеликими вкладеннями, просуваючись в соціальних мережах. Зробіть ставку на свою цільову аудиторію — мам з дітьми, і розміщуйте публікації в тематичних групах свого міста. Це ідеальний спосіб для того, щоб знайти клієнтів на початковому етапі.

Надалі основну частину замовників вам буде приносити «сарафанне радіо» — у всьому, що стосується дітей, аудиторія схильна довіряти не рекламі, а відгуками своїх знайомих. Але щоб мами вашого міста рекомендували своїм подругам саме вас, якість послуг має бути на висоті.

Share your thoughts