Агентство досліджень брехні: бізнес-ідея у сфері сервісу, інноваційні

Ви дивилися гучний серіал ” Lie to me і потай мріяли хоч трохи побути доктором Лайтманом? Поспішаємо порадувати: сьогодні це цілком можливо. Більше того, на цьому можна непогано заробити, відкривши агентство досліджень брехні.

Для початку поговоримо трохи про те, як взагалі можна розпізнати брехню.

Насамперед, існують інструментальні та безынструментальные способи визначити, що вам говорять неправду. Інструментальний спосіб — це старий добрий поліграф”, або детектор брехні, який користується популярністю в самих різних випадках: при веденні слідства, прийом на роботу і т. д. Щоб управлятися з ним, потрібні спеціальні знання, лише тоді результат буде досить достовірним. Звичайно, така перевірка не дає 100% гарантії, що людина бреше, але висновки зробити дозволяє.

Інша справа, що до поліграфа не підключиш, наприклад, великого клієнта або бізнес-партнера, в чесності яких сумніваєшся. А тому існують ще й безынструментальные способи детекції брехні, засновані в основному на спостереженні за співрозмовником. Напевно кожен з нас хоч раз у житті зустрічав людини, якого просто неможливо обдурити: обчислить обман з бігаючим очам, пітним рукам і іншим одному йому відомим ознаками. А може, ви і самі з таких людей?

Як не дивно, всі брехуни ведуть себе однаково. Всі найпоширеніші ознаки брехні вже давно зібрані воєдино і «гуляють» інтернетом у вигляді статей. Досвідченому фахівцеві, який на цій темі «собаку з’їв», нічого не варто обчислити навіть самого винахідливого брехунця.

Але постає питання: де ж такого фахівця взяти? Нічого містичного: сьогодні на профайлеров (саме так називається ця спеціальність) навчають на спеціальних курсах. Крім того, профайлеру не завадить психологічну освіту.

Так де ж можна застосовувати такі незвичайні навички? Насправді, сфер величезна кількість. В першу чергу, горезвісний бізнес-профайлинг: перевірки співробітників і шукачів, супровід важливих бізнес-переговорів, одним словом все, про що вже сказано вище.

Крім того, фахівець-профайлер може дуже стати в нагоді в банківській сфері, де буде перевіряти майбутніх позичальників. Також фахівці з брехні допомагають вивести на чисту воду бухгалтерів в аудиторських компаніях, виявити шахрайські схеми при оформленні страховки, знайти терористів в аеропортах і навіть звинуватити в нещирості майбутнього чоловіка. Одним словом, спектр застосування послуг профайлеров самий широкий.

Отримати додатковий прибуток від цього захоплюючого бізнесу можна за рахунок надання ще ряду послуг. Наприклад,

ви можете впроваджувати таємних працівників у компанії, керівники яких хочуть знати, про що працівники кажуть у них за спиною.

Агентство детекції брехні — захоплююча бізнес-ідея, яка, тим не менш, досить складна в реалізації. І мова тут не про суми вкладень, а про компетенції, які потрібні для старту бізнесу, а також про те, що профайлерам як повітря необхідна хороша репутація на ринку.

Share your thoughts